Dünyanın En İyi Üniversite Dersleri: Online ve Ücretsiz

Günümüzde yurtdışındaki  iyi bir üniversiteden ders almak için yıllık  ortalama  $37,000 USD ödemeniz gerekiyor.

Dünyanın TopTen üniversitelerinin derslerini hiçbir ücret ödemeden, tamamen ücretsiz izleyebileceksiniz deseler 10 yıl önce bir rüyaydı bunlar.

Coursera.org  online ve ücretsiz dersler sunuyor.

190 ülkeden 680,000 öğrencisi var.  sitede 14 milton video var.  6 milyon da quizzler var.

Eğitim hızla dijitalleşmeye devam ediyor.

Daha önceki bir yazımda bu konuya değinmiştim:

Eğitimin Geleceği İki Kelime: Dijital ve Sanatsal 

***

dersler hangi üni.lerden yayınlanıyor derseniz, işte bu 16 üniden :

Dünyanın En İyi Üniversite Dersleri: Online ve Ücretsiz” üzerine bir düşünce

  1. Lütfen bana yardımcı olursanız sevinirim ben Röwshen Hamidow internet üzerinden universite derslerinden egitim almak istiyorum lütfen bu hakkinda bana bir bilgi gönderermisiniz

    Beğen

Yorum yapmak DNA'mızda var!