şarkılar hep mehteran

ben senin içinden geçen niyeti öptüm

sabahı ilk biz gördük senle

güneşin doğuşunu ilk kez birlikte izledik

içimizdeki gurur bize yeter sevgilim

çöl gibi, deniz gibiyiz seninle

ne çıkar beni anlamasan

beni anlamadın, hiç bi şey eksilmedi hayattan

sabahlar hala çok güzel

özenti aşklar düşledin sen

korkuların bu yüzden

kalbinle yaşamayı öğreninceye değin

beni de sevemeyeceksin

korkutur seni serseriliğim

dünyadan hıncını alamamış gözlerim

yazdıklarım ve şarkılarım

korkaklar kafalarıyla yaşar, demiştim sana

şiir yok diyorlar artık öyle mi?

boşver dinleme onları

seni yalnız ben anlarım

yalnız benimle daha çok seversin sabahları

orta iki’den kalma öğlen uykuları ısmarlarım sana

şehre gelirsen beni ara

beni hep ara

temiz duygularla özgürleşiriz

bakışlarından uzaklar dökülür önümüze

bir çay içeriz, az konuşuruz

biz konuşunca her şey susar

biz gülünce çiçekler başka güzel kokar

mevsim bize hep bahar şarkılar hep mehteran

hüzünler de güzeldi dinlerdim eskiden çok

Yüzünü ıslatmadan ağlayabilir misin 
Yarı geceden sonra telefon ettin mi hiç.

insan bir portakal ağacından düşerek de ölebilir

hadi başlayalım

zamanımız az

yaşamdan söz etmeyi boşver diyorum,

yaşayalım!

sen hala kafanla yaşıyorsun..

allah hesapsız rızık veren değil mi?

yarıgeceden sonra telefon ettin mi hiç?

Yorum yapmak DNA'mızda var!

