Menu Benim, Bana Sorun!

Gaziantep çıkartması çok hızlı, yerinde ve tadında bir girişim oldu.

Bir haftadır yollardayım. Giresun, Erzurum, Antep, Antalya. Bu duygu biraz güzel, biraz sarsıcı.

Ankara-Antep uçuşunda yanımda oturan beyefendinin okuduğu kitap dikkatimi çekti. Harvard business review’den çıkma bir inovasyon kitabı. “inovasyon’la ilginiz nerden-neden” diye direkt bir soruyla girdim sohbete. Hocam, bu alanda uzman olduğunu söylediler. Yani dedim,” Gazikent Üniversitesinde inovasyon, insan kaynakları yönetimi, girişimcilik gibi konularda dersler verdiğini” öğrenince ben de benzer konular için Gaziantep Üniversitesi (Bilimsel Araştırmalar Topluluğu- Günbat) nde bir konferansımdan bahsettim.  Ve Dr.Necati Kayhan hocamın davetiyle  ertesi sabah saat 10’da Gazikent Üniversitesinde  güzel bir konferans yaptık. 2.5 saat süren etkinliğimizin sonunda öğrenci arkadaşlarla ve Gazikent Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof.Dr.M.Hanifi  Aslan hocamla tanışma ve sohbet etme imkanı buldum. Networking anlatırken bunu yaşamak daha da güzeldi.

Hayatınızda minnacık bile olsa küçük değişiklikler oluyorsa bir şeyler değişiyor, yolunuzda ilerliyorsunuz demektir.

Devamında 15.30 daki Gaziantep Üniversitesi’nde “KPSS’ye Değil, Geleceğe Kafa Yor!” konferansım için Mühendislik Fakültesine geçtik. Orada bizi beklentileri yüksek (afiş ve konferans başlığı bunda çok etkiliydi, hiç şüphesiz) yaklaşık 200 kişilik bir grup bekliyordu. 15.30 da başlayan konferansımız 18:40 ‘da bitti. Girişimcilik, Liderlik, Sosyal Medya, Networking konuştuk. İlgi – alaka çok güzeldi.

Kendimi rahat hissettiğim yerlerde konuşmak benim için kaydıraktan kaymak gibi keyifli. Karşınızda gözleri parlayan genç bir kitleye kalbinizden bir şeyler söyleyebilmek gibisi yok! Bazen yer yer trans halinde , konu harici çağrışımlarla da derinleşen konuşma benim açımdan keyifli ve çılgındı. Bu hissiyatı  konferans sonrası aldığım sözlü ve yazılı feedback’lerde de görmek teyit edici oldu.

Konferans sonrası  pizza yedik. Ve kendimize güzel bir cafe bulup 9 kişilik bir “ehil” ekiple “motto günleri * antep” yaptık.  Bu etkinlik de yaklaşık 3 saat sürdü. Sunumlar oldukça keyifli ve güzeldi. Günün şampiyonu Hande, ödül olarak hesap ödemedi ve bize sunduğu yan flüt eserleri, Hugh karikatürlü blog-note defteriyle geceye renk kattı.

Bir gün içinde totalde 8 saate yakın bir konuşma etkinliği yapmak (erzurumda bir gün önce yaptığımız motto günleri etkinliğimizi de sayarsak intensity çok ağır) sınırlarımı oldukça zorladı ama bundan da çıkarılacak bir şeyler vardı: sınırlarımızla tanışmak, sınırlarımızı aşmak için iyi bir fırsat. Korkularımızla yüzleşmek için de: do 1 thing everyday, that scares you!

Gaziantep güzel bir şehir. Öncelikle insanları.

Minik bir anekdot: Çulluoğlu lokantasında garsondan Menü istedik, garson abimiz müthiş bir hızlılıkla “menü benim, nasıl yardımcı olabilirim?” dedi. J

İmam Çağdaş’da yediğimiz baklava her şeyin üzerindeydi. Şiddetle tavsiye…

Ve bir not: Antep’i mutlaka bilen biriyle gezin. Benim Allahtan İsmail Uğur Dündar gibi iyi bir rehberim vardı.

Bu konferansın düzenlenmesinde emeği olan ve Antep’teki saatlerimi güzelleştiren ,

Uğur, Sadık, Hande, Ceren, Sabri, Dilara, Ozan , Çağatay ve diğer ismini hatırlayamadığım arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

Yine Gazikent Üniversitesi’nin misafirperverliğine ve Gaziantep Üniversitesi’nin ilgisine de ayrıca teşekkür etmek isterim.

sağlık, sevgi ve hareket dolu bir yaşam dilerim.

şimdi biraz uyku ve müzik istiyorum lütfen..

Creative Commons Lisansı
Motto Günleri by Mustafa Ijaz is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License.

Menu Benim, Bana Sorun!” üzerine 3 yorum

  1. Çok güzel bir etkinlik ve gezi olmuş. Ben de dinlemek isterdim. Üstelik Antep olması da cabası… Menü benim bana sorun! Hep bana soracaksınız :)

    Beğen

  2. tam senin yerin Salih abi, http://www.harbiyiyorum.com ‘un ve senin kulağını da çınlattık konferansta:) beraber gideriz inşallah..

    Beğen

  3. […] Son uçak yolculuğumda yanımdaki kişinin elindeki İnovasyon kitabından açılan sohbet bizi ertesi gün beraber bir konferans etkinliği yapmaya ve devamında etkili kişilerle networke götürdü. […]

    Beğen

Yorum yapmak DNA'mızda var!

