Farkındalık Günlüğü

bugün giresun’un 45 derece dik bir yolundan sahile doğru yürürken, okuldan çocuğuyla dönen bir anne gördüm. çocuğun bir elinde sandivic, diğer eli anneyi sımsıkı tutmuş. kalabalığı yara yara ilerlerken çocuk annesine yüksek sesle ve heyecanla okulda olan-biteni anlatıyor. böyle bir tatlılık olamaz. küçük adımlarla ilerliyorlar. anne bir yandan yolu gözetirken bir yandan da oğluna ilgi gösteriyor. onu onaylıyor, tebessüm ediyor. sonra bir manavdan domates ve biber alıyorum. kırmızı-yeşil. nasıl güzeller. manavcı kibar ve anlayışlı. dua edip ayrılıyorum. sonra bir şadırvandan geçiyor yolum. bembeyaz köpüren sular, bir ışıltı. bir yaşlı amca karşıdan karşıya geçerken dünyanın en önemli işini yapıyor gibi geliyor. sonra bir çay söylüyorum kendime. çantamdan yeni aldığım dergileri çıkarıp, bir kaç makale okuyorum. hava bulutlu, çay güzel. çay demli, günler kısa, yıllar uzun. uzakta bir martı reverans yapıyor, birazdan en güzel dalışını yapacak denize doğru. şehirdeki gürültü ve borsa umurunda bile değil. aklıma martı jonathan geliyor. durun annem arıyor, ne diyordum: hayat küçük ve mutlu anlardan ibaret aslında. farkındalık öğrenilebilir bir şey. lavoboda sabah yüzünü yıkarken dokunduğun o yüz, senin yüzün! neyse görüşürüz..   aloo annem:)

Farkındalık Günlüğü” üzerine 2 yorum

  1. Selamlar sayın hocam,
    teşekkür ediyoruz

    Beğen

  2. ilgin için asıl ben teşekkür ederim sefa hocam.
    sevgiler

    Beğen

Yorum yapmak DNA'mızda var!

