>143!

>


2010 yılının en çok kullanılan cümlelerinden biri : CHECK YOUR TOTEM!

Christopher Nolan’ın Inception filminden mülhem.

Filimde Cobb’un rüya aleminde mi yoksa gerçek dünyada mı olduğunu anlamak için kullandığı bir totem (topaç) vardır. Topaç çevirildiğinde durmadan dönüyorsa rüyadadır, bir süre sonra hızını azaltıp düşüyorsa gerçek hayattadır.

Filimden günlük hayata aktarılan bu söz: Totemini Kontrol Et!

Bir nevi 5N1K.

Bu cümleyi ve konsepti seviyorum.

dervişler durmadan neden dönerler şimdi anladım: baş açık girmişler meydan-ı aşka* ki durmak nedir bilmiyorlar.. bir kez ölen, hep diridir.. hep döner, aşk ile..

***

143 nedir desem?

Seni seviyorum demenin cool bir yolu.

I (1) LOVE (4) YOU (3)

A: bye, 143

B: bye, ben de seni seviyorum.

ilk kez cody simpson’un klibinde görmüştüm.

***

bugün sevgili dostum Furkan ile azizler sohbeti yaptık.

Dönüşte “Check Your Totem!” dediğimde kendime,

üç rakamla ifade ettim: 143! :)

sanırım sevgi, dostluk, paylaşmak, hediyeleşmek

bize dünyada mı rüyada mı olduğumuzu hatırlatan en keskin KOKU!

***

“kadın, güzel koku ve gözümün nuru namaz.”

efendimize (s.a.s) bizim dünyamızdan sevdirilen üç şey.

***

Sevgili integrity okurları, 143! Therefore I am.

Sevginin gücü her daim yüreğinizde olsun,

bu arada sizin toteminiz ne?

inanın, düşünmeye ve cevap bulmaya değer.

sultanlar sultanının (s.a.s) bir sözüyle bitirelim:

“İnsanlar uykudadır, ölünce uyanırlar.”

* elmalılı sinan-ı ümmî hz.lerinden mülhem.

>143!” için 2 yorum

Yorum yapmak DNA'mızda var!