Tipografik Aşk

Tipografik dur orda sevgilim

Boynunda walkman kablosundan bir harita, beyaz

Benim ülkem senin müziklerinden yapılma, kiraz

Dindar bir kız gülüşü kadar güzelsin sevgilim

Sabah güneşi, anne sesi gibi, ijaz

Yüzünde cennetten çizikler var sevgilim

Benim ülkem, kolundaki saat tik-takları

Tik-takk,  tik-takk, tik-takk

Doğru ritimle sev beni

Yoksa ölürüm takk’adan

Akşamüstleri trenlerde ve lokantalarda

Bir telefon bekleriz senden

Ya yalnızız ya aç

Gitsek bilmiyoruz hangi durakta ineceğiz

Ne yesek tadı yok  sensiz

Doğru ritimle konuş benimle

Yoksa sonsuz acıkırım

Şiirdir seni  yakalayacak kamçı

Aşilin topuklarından var bende

Bacak bacak üstüne at

Yüzünde solgun istasyon maviliği

Elbisenden tarlalar dökülüyor denizlere

Exlibrisini yitirmiş bir kitap gibiyim

Paludan cafe’de güneşli bir kopenhag öğlesi

Doğru ritimle çevir yapraklarımı

Yoksa hep başa dönersin

Kendinden daha çok kimseyi sevemezsin

Yaşamak biraz fazla çalkantılı

Öyle basitleşmek falan değil

Bildiğin basıp gitmek istiyorum

Tanrım -coffe break time-istiyorum

Doğru  ritimle öldür beni lütfen tanrım

Bak lütfen diyorum

Yoksa hiç ölmem, hiç dirilmem diyorum

Kelimelerin canı vardır sevgilim

Haydi canlan biraz!

Doğru kelimeler diz dişlerine

Yoksa spam deyip seni bile silerim

Tanrım, her tweetimde seni mention ediyorum

Kontörüm yok, ödemeli arıyorum

zaten biliyorsun mevzuyu

Tipografik Aşk” üzerine bir yorum

  1. teknolojinin edebiyatımıza getirdiği aşk

    Beğen

Yorum yapmak DNA'mızda var!

