>UnpLug!

>

image source: nil karaibrahimgil
I want my life back again. dolce far niente!

hadi gidelim buradan!
bir yer bulalım kendimize,
360 derece boynunu öpmek gibi bir yer
tozu dumana katılmamış günlerin geçtiği akdeniz limanlarında
ansızın seni buluvermek elinde bir kurşun kalem
altını çizdiğin satırlarda ben varım
hadi gidelim buradan diyorsun madem
kapıyı açık bırak benim için kediler için yarım
sabahın erken saatlerinde yola düşmüş gibi bir kokun var
beni de uyandır, hadi gidelim buradan
hoop bir gemidesin işte, pasifik, sudan ve papua yeni gine
ellerinde bir kitap yine, göğsüne bastırdığın sıkıca
altını çizeceğin satırlar benim, hadi buradan gidelim

dün çok uyudum
çok koştum ve süt içtim çok
annemi hatırlar gibi oldum
bir bulut değdi gömleğime
hadi gidelim buradan çabuk

mevsimleri sevmem
günleri de
ayları da
ben ahlat ağacı üstünde uçurtma uçuran haylazım
ellerimde mandalina kokusu
çantamda buruşturulmuş gökyüzü resimleri
cebimde sütleğen otu
hadi gidelim

bir şehre inmiş gibisin
rakamlar savruluyor her bir tarafta
bu değildi oysa beklediğin
hadi!

daha fazla her zaman iyi değildir!
aslına bakılırsa hiç bir zaman iyi değildir.

I’m Unplugging!

Yorum yapmak DNA'mızda var!

