Şu MüziĞin Sesini biRaz AçaR mısın?


-h harfi için bir methiye

Yoruldum, uzun zaman oldu tanrım

Rimbaud kadar yorgunum üstelik

Yüzümde meleklerin gölge oyunu

Hüzünlü, aç ve budalayım

Şehirlerden yağmur sonrası güneş satın aldım

Çantam hayatımdır, çantamda gülüş kristalleri

***

Bir kahve içelim şu caféde

Uzun zaman oldu

Şu müziğin sesini biraz daha açalım

Unuttum, neye iyi gelirdi tebessüm

Hem, madem, halbuki ve böylece

Yoruldum.

Üstelik Erasmus kadar yürüdüm

Yine de Muhammed Esed tercihim

***

Durağanlık ve sessizlikte ustalaşıyorsun

Denildi madem

Bir riyazet daha çıkaracağım kemiklerimin arasından

Kendimle doyasıya çelişmek istiyorum, dedim

h harfinin hakikatini bilir misin? dedi

***

Ruhumun haşyetinden bir hüzün var tişörtüme kadar sinmiş

Şu boynuma dolanan h harfine saygı duyuyorum

Yok yani korkumdan değil, öyle bir şey değil

Yoksa gidip ahlat toplar, taş-kağıt-makas oynardım

Şen caddelerde kahve içen Kopenhaglılardan öğrendim

h harfi gizli bir keşişmiş eskiden, şehre inmiş bir sessizlikle

Büyük kurşun matbaalarda

h harfi döktürmüş kendine elbise

Joker niyetine kullanıyoruz şimdi onu, soulklanıyoruz

Temmuz’da dudaklara, diş etlerine

biraz değen soğuk kiraz gibi

sapından tutup fırlatıyoruz sevgilimize

hişşşt! sevgilim Sessiz ol, uyuyor h harfi

h harfi bu tatlım, basit bir çizgi değil

h harfi bir merdiven

çıktıkça kendine doğru indiğin

bir hafi sırrı, düşe kalka kat kat

bir cehri zikri, pull up a h from gargle

stop now and aware it

is what you need

for stumble upon to god

***

biliyorsun tanrım, gizlemek açmaya niyet etmektir.

h ile bitiyor ismin

nedir açılmak için kapanan şey?

biraz daha hüzün dedin

anlamak için.

Yorum yapmak DNA'mızda var!

