ERKEĞİN BİLİŞSEL PARADOXU ÜZERİNE FECİ BİR ŞAKA

Heineken’in erkekler ve cognitive paradox üzerine çok konuşulan bir deney:

Heineken’in Hipotezi:

  • Erkeklere dair en kutsal dakikalar, arkadaşları ile birlikte futbol izledikleri anlardır.
  • Fakat zamanla bu anlar riske girmeye başlar.
  • Biz bunu hedef kitlemize hatırlatmak için Real Mardid – AC Milan Şampiyonlar Ligi maçının olduğu günü seçtik.
  • Maçın olduğu gün, sahte bir şiir ve klasik müzik etkinliği tertipledik.
  • 200 tane iş birlikçimiz sayesinde 1000′den fazla AC Milan taraftarına maçı kurban ettirdik.
  • Bunu sağlayan 100 Kız Arkadaş, 50 Profesör ve işbirlikçimiz olan veya editörüne kurban giden bir çok gazeteciydi.
  • Etkinlik Sky Sport kanalında, spor camiasının ünlü simaları eşliğinde naklen aktarıldı.

Sonra ne mi oldu?

Yorum yapmak DNA'mızda var!

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s