KOPENHAG’TA FAİLİ MEÇHUL KIYAK

FMK hareketini bilenleriniz vardır. Yoksa bile,” Amelie” veya “İyilik Yap, iyilik Bul”  filimlerini izlemişsinizdir. Ben de bir ara bir benzeri olan “tebessüm hareketi” yapmıştım. FMK Faili Meçhul Kıyak, ‘Tunç Kılınç’ın benzer bir iyilik hareketi.  Ayrıntılı bilgi için buyrun. bugün yaşadığım bir FMK olayını anlatayım. The Royal Library ‘da kahve automat ına FMK kartı (ingilizce) ve 10 kron (bir kahve 6 kron) bıraktım. çok da uzak olmayan bir köşeye oturup kendi kahvemi içmeye başladım. neler olacaktı? çok ilginç bir şekilde, dün akşam kütüphaneden 20.00 gibi ayrılırken yine kahve automatının başında sırada karşılaşıp bana tebessüm eden kız (joo) (burada herkes birbirine tebessüm ediyor, nedensiz, çok güzel bir sinerji hayatın akışı içinde) automat’a yaklaştı hızla parasını atıp bir şeyler seçecekti ki FMK kartını ve üzerindeki 10 kronu gördü. önce çok şaşırdı, sonra yakın masadaki bir kaç kişiyle paylaştı heyecanını. sanırım ben kartı bırakırken automatın başında fazla oyalanmıştım. joo ve masadakiler etrafa bakınmaya başladılar tebessüm ederek. sonra ordan çalışma masama geçtim. oturur oturmaz joo ensemde bitmişti,” heyy what’s this?” çok şaşkındı. ben de yakalanmış olmaktan biraz çekindim önce ama sonra sesli çalışma salonuna geçip konuştuk. FMK dan bahsettim kısaca. joo koreli ve ailesi buraya yerleşmiş, danimarkalılar yani. yine hayatın bir cilvesidir ki, political science okuyan joo bu günlerde master tezi hazırlıyormuş ve konusu da “EU ve Türkiye”.

benim de joo’nun  tezine bir “1o kron+tebessüm”lük  katkım olduysa ne ala :))

Mutlu olmanın şartı, mutlu etmektir.

sıcak bir kahveye ne dersiniz?

Mutlu günler.


Yorum yapmak DNA'mızda var!

