PLAY YOURSELF

Kahve bardakları ve Kopenhag ve sabah müziği

Üşüyen eller, bisiklet tıkırtısı ve kırmızı ışıklar

Büyük lambalar ve mumlar

Açık koridorlar ve ferah kraliyet kütüphanesi

Göllerin donukluğu ve yüzlerde demir

Ve tüm benimle birlikte dolaşan vakit namazları

Tanrının evinde terliklerini çıkarmalısın dostum

Ayaklarını uzatarak karşı kanepeye

Bir çocuğun elleri klavyende

Coşkulu basabilirsin tuşlara

Coşkuyla geçebilirsin bedeninle

dişlerin ve saçlarınla

F1 kokulu şehir duraklarından

Dudaklarında ketçap mayonez varken

Her şey biraz patates tadında

Ve elbette cola tıstısları

Sayılardan duvar örüyorum

Tuşlardan yalnızlık, yabancılaşma

Trenlerden laiklik ve resmi farklı kaydet

Oruçları birlikte aç

Dünyaya hızlı gir

Dünyadan hızlı çık

Shift delete AŞK

Control S şaşkınlık

Control F  Mustafa

Alt F4 Ex Files

Mavi tişörtüm, gözlüklerim ve Cahit Zarifoğlu

Melamet hırkasında barkod

Ya da toruk macto

Find yourself and fix

Şimdi bir cümle suretinde düşüyor boynun boynuma

Kırılgan dizler ve yorgun ayaklarla

Bir denizi yürü

Bir denizi kabart

Ruh düşlerinde şimdiki zaman nefesine sor kendini

Toruk macto ve biraz coffe latte

Tanrının kubbesi altında

Beğen yorum yap paylaş

Terliklerini çıkar ve Play again

Play yourself

Limon yapraklarından bir yastıkla uyuyorum

Sesini aç dostum

Kendi sesini

Play yourself

Play limon yaprakları

Play melamet

Play neşe

Play hu

PLAY YOURSELF” üzerine 3 yorum

  1. mustafa şiirlerinde ne var bilio musun

    şimdi aklıma geldi bu

    seyir halindesin

    ve arada bir birşeylerin tadına bakıosun
    yolcu gibi aynı

    ama içinde değilsin sanki yazdıklarının
    izleyen gözlerin bahsine benziolar

    yoksa bana mı öyle geldi

    Beğen

  2. susuz kalmak benim suçum.

    Beğen

Yorum yapmak DNA'mızda var!

