CHESS MASTER’ın DRAMATİK SONU

29 hamle, 13 kez Şah çekme ve Chess Master’ın Dramatik Sonu *

Mustafa İjaz – Chess Master Satranç Programı

chessmaster1.e4  e6

2.Ac3  Ac6

3.d4  Fb4

4.a3  Fxc3

5.bxc3  Af6

6.e5   Ad5

7.Fd2  0-0

8.Fd3  d6

9.c4  Ae7

10.Ah3  dxe5

11.Fxh7+  Şxh7

12.Vh5+  Şg8

13.Ag5  Ke8

14.Vh7+  Şf8

chessmasterLarge15.Vh8+  Ag8

16.Ah7+  Şe7

17.Fg5+  f6

18.Vxg7+  Şd6

19.c5+  Şd5

20.c4+  Şxc4

21.Kc1+  Şb3

22.Fd2  exd4

23.0-0  Şxa3

24.Vg3+  Şb2

25.Kb1+  Şc2

26.kd1  Vd5

27.Ff4  Vxg2+

28.Şxg2  e5

29.Vd3++

11 Temmuz ’09 Üsküdar – İstanbul

* Bu maç Chess Master Programınının master versiyonuyla yapılmıştır.

CHESS MASTER’ın DRAMATİK SONU” üzerine 7 yorum

  1. mustafa abi bırak ya chessmaster i mi yendin.bırak bu işleri sen ilk once beni yen;)

    Beğen

  2. ya mustafa abi bırak ya chessmasterimi yendin bırak bu işleri sen ilk once gel beni yen;)

    Beğen

  3. hem de senin bana verdiğin programı yendim. sen gerisini düşün artık :) üstelik bu yazıdan sonra iki üç defa daha yendim, iyice sıradanlaştı yani.. bana yeni bir program bulmalısın.. deep blue vs.. :)

    Beğen

  4. abi gec bu isleri,sıradanlaşmışmış..bikere o programın adı chenard,2.si 1sn de oynarsan tabi yenersin,5sn ye filan alda goreyim:)

    Beğen

  5. sevgili dostum, bu oyun master versiyonunda oynandığı için otomatik olarak programa verilen süre doksan saniye :))

    Beğen

  6. oyle desene ya,basit bi cep telefonu programı o,adı chessmaster diye bilgisayaradaki cm gibi oynamıyorki..onu bende yendim sanki kolay bi oyun o abartmayalım lutfen:)

    Beğen

  7. dostum öyle olabilir ama oyunun şıklığı sözkonusu burada. onun için notasyon paylaştık..

    Beğen

Yorum yapmak DNA'mızda var!

