GENÇ ÜNİVERSİTELİ CEVHERLER

Artık üniversite mezunu olmanın tek başına yeterli olmadığı günlere geldik çok şükür. Çok şükür diyorum çünkü doğru olan bu. Dünyası ve ahireti için, ülkesi ve çevresi için DEĞER ÜRETMEYE zorlayan bir iş hayatı ile karşı karşıyayız, çok şükür :) sadece üretmenin ve zeki olmanın yetmediği günlere geldik nihayet. Sosyal Çözümleri olmayan mekanik üretimler artık para etmiyor. mesleki bilginizin yanında kendinizi iyi ifade edebilmeniz de önemli. Bir sinemadan, kitaptan, küresel sorunlardan, extrem konulardan sohbet açıldığında ağzınızı açamıyorsanız, çözüme odaklı düşünmüyorsanız iş dünyasında aranan kişi değilsiniz. çay nasıl içilir, hangi organizasyona hangi kıyafetle gidilir, telefonda nasıl konuşulur, nasıl not alınır, sosyal hayat ile iş hayatı arasında nasıl bir denge kurulur gibi konularda kendinizi geliştirmemişseniz içinizdeki cevher orada yatmaya devam edecektir.

Genç üniversiteli arkdaşları iş hayatına daha donanımlı hazırlama projelerinden biri olan GÜC TÜRKİYE’yi tanıtnmak istiyorum bu yazımda.

Genel Bilgiler ve Programlar

İs Dünyası ile Üniversitelileri teknik ve sosyal anlamda bir araya getiren bugüne kadar gerçekleştirilmiş en büyük ve en kapsamlı  organizasyondur.

Açılımı “Genç Üniversiteli Cevherler” olan bu projede Üniversiteli gençler aynen Anadolu topraklarında bolca bulunan ve gerektiği gibi işlenemeyen çok değerli bor madenlerine benzetilmektedir. Özellikle Anadoludaki üniversitelerde keşfedilmeyi bekleyen başarılı ve istekli genç cevherlerin, işletmelerden gelen istekler  ve dünya konjonktüründeki gelişmeler doğrultusunda yetiştirilerek iş bulmalarını sağlayan, bu kapsamda organize olan bir projedir.GUC Projesi; ulusal ve uluslararası anlamda is dünyasının hangi alanda, hangi adaydan, hangi özellikleri istediğine yönelik GÜC İK Kurulunun çizdiği çerçeveler ekseninde inşa ve icra edilir.

2002 yılından itibaren proje mimarı ve uygulayıcısı ekip Pilot Üniversite olarak seçilen bir taşra üniversitesinde çalışmaya başlamıştır. Yıl boyu ders dışı aktivite sayısı 8 ile 10 olarak ölçülen kampüsü,  üst yönetimin de desteklemesi ve tetiklemesi ile 400-500 civarı ders dışı aktivite (seminer, panel, sergi vs.) sayısına ulaştırmıştır. Girişimcilikten teknokrasiye, finanstan dış ticarete kadar farklı bir çok alanda yapılan çalışmalar neticesinde aldıkları belgelerle, sanat ve spor dallarında yapılan çalışmalarla öğrenciler geleceğe hazırlanmış ve onlarca işe yerleştirmeye katkıda bulunulmuştur.

 

GÜC Programları

1-BİREYSEL KARİYER YÖNETİMİ

Katılımcıların kariyerlerini yönlendirebilmeleri için yapmaları gereken tüm faaliyetler konusunda bilgilendirmek ve örnek uygulamalar ile bu konulardaki yetkinliklerini geliştirmektir.

  • 2-ÜST DÜZEY YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI
  • Katılımcıların kariyerlerini yönlendirebilmeleri için yapmaları gereken tüm faaliyetler konusunda bilgilendirmek ve örnek uygulamalar ile bu konulardaki yetkinliklerini geliştirmektir.

    3-CEO’LARDAN LİDERLİK EĞİTİMİ

    Yönetim kademesini hedefleyen adayları; CEO’larla buluşturarak üst düzey yöneticiliğin püf noktalarını, Türkiye ve Dünya’da kabul görmüş çoğu yaşanmış ve uygulanabilir yaklaşımlarla aktarmayı ve üst düzey yöneticiliğe giden yolda adayları geliştirmeyi amaçlayan bir eğitim programıdır.

  • 4-İLETİŞİM TEKNİKLERİ
  • İletişim, yaşamamızın her anının vazgeçilmez bir öğesidir. 21. yüzyılda, iş dünyasında da, yapılan iş ne olursa olsun bireylerin başarılarını belirleyen temel bir faktördür olduğu bilinmekte. Ve artık hangi görev için olursa olsun bir işletmede çalışan ve/veya çalışacak olan bireylerde aranan birinci sıradaki yetkinliktir. Bu eğitim etkin bir iletişim için gerekli olan temel kavramları ortaya koyar. Bu eğitimin amacı iletişimin yaşamdaki rolünü, iletişim yollarının neler olduğunu, iletişimde karşılaşılan zorluklar ve bunların aşılma yöntemlerini, beden dilinin önemini, yazılı, sözlü ve sözsüz iletişimi,etkin dinleme ve konuşma tekniklerini katılımcılara aktarabilmektir.

    5-PAZARLAMA YÖNETİMİ

  • Bu eğitimde; katılımcılara pazarlama alanındaki son trendler, marka inşası ve pratikte kullanabilecekleri pazarlama taktiklerinin verilmesi amaçlanmaktadır.Bu programda, müşteri ile yüz yüze ilişki içerisinde olan satışçıların satış becerilerini geliştirmesi hedeflenmektedir. Müşteri ihtiyaçlarının ortaya çıkarılması ve ihtiyaçlara uygun ürün ve hizmet satışının gerçekleştirilmesi için gerekli satış tekniklerinin ve satış becerilerinin vaka analizlerinin de yardımıyla katılımcılara aktarılması amaçlanmaktadır.
  • 6-SATIŞ MÜHENDİSLİĞİ

     

     

    Daha geniş bilgi ve üyelik için;  www.gucturkiye.com

    GENÇ ÜNİVERSİTELİ CEVHERLER” üzerine 2 yorum

    1. benm de yeteneklerm war.resim, şir yazmak ,jimnastikçiyim ………………………..

      Beğen

    2. HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM,,,

      Beğen

    Yorum yapmak DNA'mızda var!

    Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

    WordPress.com Logosu

    WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

    Twitter resmi

    Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

    Facebook fotoğrafı

    Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

    Google+ fotoğrafı

    Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

    Connecting to %s