ELVEDA SULTANIM

Bu yıl da ellerimizin arasından narin bir çiçek gibi kokusunu ciğerlerimize kadar bırakıp gidiyorsun Ey güzel günlerin ayı Ramazan. Kendi adıma iyi karşılayamadım seni. Sana gereken edeb ve hürmeti gösteremedim. Sendeki hazinelerin kapısını çalamadım. Benlik dağını aşıp, gündelik sorunlardan, derd-i maişetten, küçük hesaplardan, tembellikten arınıp senin kadrini kıymetini bilemedim. Üzgünüm. Boş sohbetlerden,  gereksiz işlerden, malayaniden uzaklaşıp sana yönelemedim. Yüzümde tebessümle kalkamadım sahurlarına. Gurbetin çakıl taşı yalnızlığında, anne babadan uzakta, iftar sofralarına sevinçle oturamadım. Ben oruçluyum deyip, gıybetten, nefretten, tecessüs ve kibirden uzak duramadım. Ey nefsim! Seninle dost olamadık gitti! Dostları küstürdüm senin yüzünden! Ey Ramazan, Ey hatırlı dost, kusurumuza bakma bizim. Sen hoş geldin! Yüzüne bakacak yüzümüz yok. Başımız göğsümüze akıyor, utanıyoruz.. bari şu son 10 günde, içinde bin aydan hayırlı bir gecenin olduğu son 10 günde seni edeple, dost vefasıyla uğurlayalım. Sen neşeyle geldin evimize, kalbimize.. nice çocuk, senin güzel günlerinde oruç tutarak büyüdü, sevindi. Nice davetler oldu seninle birlikte. Nice kardeşlikler, sevinçler, sahurlar, iftarlar, fitre ve zekatlar, teravihler… kur’an ikliminin en güzel yağmurları senin günlerinde yağdı, kalbimizi diriltti. Hiç olmazsa şu son 10 günde seni sevgiyle uğurlayalım. Sen bize şahit ol ey Ramazan! Sen bize şefaat et! Ey güzel günler.. yine gelin olur mu? Çocuklar sizi hep özleyecekler. Gençler ve büyükler de.. Ey Kadir gecesinin sahibi güzel ay Ramazan,Sana veda ederken içimiz buruk.. yalnızlaşıyoruz sanki.. bu defa da olmadı diyoruz içimizden. Sen bir daha gelinceye kadar içimizden ayrılacak olanlar var. Belki bizde onlardanız. Allah’ım ümmet-i Muhammedi ve içinde de bizleri bu ayın hürmetine meccanen affeyle. Bize rahmet et! En güzel şekilde, tertemiz, edeple sana gelmeyi , eve dönmeyi nasip eyle. Evimiz orasıdır. Sende bizim sahibimizsin! Biz sahipsiz değiliz şüphesiz! Çok şükür değiliz…

Ey Ramazan! Ey güzel günler.. seneye de görüşelim olur mu?

 

 

http://www.umutfm.com/izle.php?id=1782

Yorum yapmak DNA'mızda var!

