GENÇ OLMAK

2000′li yıllarda genç olsaydım elbette çok farklı yaşardım… Mesela en az iki yabancı dil birden öğrenirdim. Biri mutlaka Doğu dili olurdu. Dünyayı dolaşmanın, yurtdışında okumanın yollarını arardım. Daha çok sinemaya giderdim. Türkiye’yi dolaşırdım baştan aşağıya. Yorgun otobüslerde, başım camda o şehirden bu şehre dolaşırdım. Oralarda ahbaplar edinirdim. Daha çok okurdum. Durmadan okurdum. Birbirinden uzak ilgiler edinirdim kendime. Mimariyi çözmek için müziğe ilgi duyardım mesela. Mesleğin önemine mutlaka erken yaşlarda varırdım. Daha özgür bir zihin yapısına varmayı hedeflerdim. Çok daha erken yaşta dergi çıkarırdım. Çıkmış bütün edebiyat dergilerini yeniden gözden geçirirdim. Farklı sanat ve bilim disiplinlerinden bilgi ve birikim sahibi arkadaşlar edinirdim kendime.

Ömer Erdem


GENÇ OLMAK” üzerine bir yorum

  1. çok hoş rota..

    Beğen

Yorum yapmak DNA'mızda var!

